cart
Košík
menu

Ako reklamovať

Postup pri reklamácii tovaru

- v prípade REKLAMÁCIE tovaru zákazník klikne na túto položku “Reklamácia” (alebo v spodnej časti webovej stránky pod Obchodnými podmienkami). Otvorí sa reklamačný formulár “Založenie reklamácie”, v položke “Typ reklamácie” zvolí jednu z možností: "Reklamácia, Výmena, Vratka, Pozáručná oprava" a doplní ostatné položky vo formulári a odošle ho pomocou tlačítka “Založiť reklamáciu”. Následne zákazník obdrží email s prideleným číslom reklamácie.
- po prijatí reklamácie do našeho systému predávajúci oboznámi zákazníka e-mailom alebo telefonicky o mieste autorizovaného servisného strediska (v prípade Reklamácie alebo Pozáručného servisu), ktoré je najbližšie k miestu bydliska zákazníka, prípadne sa dohodne o inom postupe reklamácie so zákazníkom.
- potom zákazník zašle na uvedenú adresu reklamovaný tovar, riadne zabalený, s kompletným príslušenstvom, poistený, a priloží k tomu popis závady, číslo reklamácie, originálny záručný list (v prípade Reklamácie) a doklad o zaplatení. Pri neoprávnenej reklamácií môže byť uplatnený nárok na preplatenie všetkých nákladov spojených s danou reklamáciou

v prípade VRATKY tovaru do 14 dní je potrebné sa oboznámiť s podmienkami, ktoré sú uvedené v odseku 5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy v Obchodných podmienkach, následne vyplniť formulár "Odstúpenie od kúpnej zmluvy" na stiahnutie tu. a priložiť ho k tovaru (poprípade ako prílohu vo formulári Reklamácia).

Kontaktná / korešpondenčná adresa pre zasielanie reklamovaného tovaru: Ing. Peter Mäsiar, Sídlisko 153/36, Tvrdošín 027 44, tel.: +421915055949, e-mail: pczona@pczona.sk

O priebehu reklamácie je zákazní informovaný v nasledovných krokoch:

Prijatie reklamácie - Reklamácia bola zanesená do našeho systému

Vybavuje sa - Obdržali sme reklamovaný tovar a začali reklamačný proces

Zamietnuté - Reklamácia bola z uvedených dôvodov zamietnutá

Vybavené - Reklamácia bola vybavená a tovar doručený zákazníkovi 

 

Najčastejšie otázky

Tovar vráťte v rámci 14 dňovej lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Tovar pošlite poštou (so sprievodným listom) na kontaktnú adresu.

Číslo dokladu o zakúpení alebo číslo objednávky. Pokiaľ tovar pošlete poštou, nezabudnite priložiť sprievodný list v ktorom podrobne popíšte závadu a uveďte spätný kontakt na Vás.

Áno, príslušenstvo môže byť príčinou poruchy, alebo je potrebné pre otestovanie zariadenia. 

Áno, všeobecne príslušenstvo nie je možné reklamovať samostatne. Preto hlavný výrobok odporúčame mať vždy so sebou.

K podaniu reklamácie nie je nutné mať obal, ale je vhodné v ňom tovar predávať.

Áno, stačí nám nahlásiť túto osobu ako kontaktnú, telefonicky alebo cez kontaktný formulár. Zároveň je potrebné, aby preberajúca osoba mala so sebou doklad o prijatí do reklamácie. 

Je to veľmi pravdepodobné. Pokiaľ sa podarí zariadenie opraviť, štandardne sa zo servisu vracia v továrenskom nastavení, ktoré eliminuje prípadný negatívny vplyv aplikácií tretích strán. Odporúčame pravidelné zálohovanie dát, nie len pred podaním reklamácie.

Postačuje nám originál zaslať poštou alebo sa s ním dostaviť na našu predajňu. Po overení protokolu u dodávateľa Vám zašleme dobropis pre vrátenie peňazí za tovar.

 -Je nutné mať pri reklamácii produktu so sebou doklad o zakúpení?

Nie, pri reklamácii produktu nie je nutné mať so sebou doklad. Postačí nám Váš e-mail, číslo objednávky či sériové číslo produktu.

Ďakujeme za dôveru

PCzóna

 

phone
Zavolajte nám
chat
Alebo nám napíšte na
Prihlásenie
zabudnuté heslo
Nemáte ešte účet?Zaregistrujte sa.